donderdag 8 maart 2012

Vrouwen in de bloemetjes

Vandaag is het Internationale Vrouwendag.
Ook in onze klas willen we de speciale vrouwen in ons leven eens extra in de bloemetjes zetten.
We schreven er 'elfjes' over.  Geniet ervan!

bloedrood
mijn oma
in een park
ze neemt me mee
leuk
(Tarik)

balblauw
mijn moeder
bij mij thuis
zij is de beste
leuk
(Lukas)


luchtgroen 
mijn zus
overal en nergens
zij gaat altijd mee
zalig
(Arthur)

geelmoeder
mijn oma
in Marokko thuis
ze gaat nooit weg
lief
(Mohammed)

roodhart 
mijn moeder 
in mijn bloed
we doen leuke dingen
super
(Massa)

worteloranje
Camelia Farcas
soms bij mij
wij spelen altijd samen
fijn
(Smahn)

lippenrood
Smahn Benyahya
dikwijls bij mij
we spelen altijd samen
leuk!
(Camelia)

bloedblauw
mijn zus
in haar kamer
zij is er soms
zalig
(Hamza) 


witrood
mijn moeder
in mijn huis
zij is er bij
leuk
(Mauro)



appelblauwroodgroen
mijn moeder
in de zetel
zij helpt mij altijd
lief
(Karim)

arthurzwart
mijn oma 
in haar huis
zij is er altijd
leuk 
(Ali)

damespaars
mijn moeder
in mijn hart
ze is er eewig
liefste 
(Jana)

regenboogrood
mijn moeder
in mijn gedachten
zo dicht bij mij
zalig!
(Maaike) 





1 opmerking: