maandag 19 maart 2012

Doedag


Op 17 maart was het doedag.
Iedereen was welkom!
Er waren veel juffen gekomen maar weinig kinderen en ouders.
Juf Sophie, juf Inger, juf Heide, juf Kyria
en haar man en juf Fien waren gekomen en Jana, Lukas, mijn broer(Hamza) en ik, waren er ook.
We mochten de berg met aarde en compost bestrooien, papiertjes uit de takken halen, bomen en takken snoeien en nog veel meer…
Juf Maaike was er nog niet, dus konden we onze klas niet veranderen, want dat moest ook gebeuren.
Jana, Lukas, mijn broer en ik hebben de takken verplaatst en de juffen hebben iets gezaaid.
Daarna waren  Jana, mijn broer en ik het beu en hebben we verder met de berg gedaan.
Toen het 12 uur was, moesten mijn broer en ik gaan eten en Jana moest naar de logopediste. Ook juf Inger en juf Sophie zijn weggegaan,
En de andere juffen en Lukas hebben op school spaghetti gegeten.
Mijn broer en ik zijn terug gekomen en hebben weer verder gedaan met de berg tot 14:00 uur want juf Maaike en Jana waren er ondertussen ook.  Dus hebben we onze klas veranderd.
Massa,Fatu en haar broer kwamen ook een kijkje nemen. Maar het was bijna gedaan,ze heeft dus weinig kunnen doen op de doedag.

Het was leuk en tof!!!!!!!!!

Van Smahn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten